Arkiv | 21:07

Årets første utestevne

30 apr

Ja, sånn så det ut når vi kjørte inn på stevneplassen!

13133242_10153337081981841_7015610190398056741_n

Jommen sa jeg vårstemning!

Det sies jo at det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær, men i dag syntes jeg faktisk at det var dårlig vær 😉

Banen så grei ut den, med mange vendinger og både hinder, tunnel og lengdehopp. På banevandringen ble vi oppfordret til å være forsiktige for det var såpeglatt på gresset. Ingen store krav til superfart på løpingen med andre ord ;-).

I dag var vi startnr. 8 og jeg foretrekker helt klart å få litt bedre tid etter banevandringen enn i de siste konkurransene hvor jeg har vært nr. 2 og 3. Blir litt for stressende, og jeg får ikke varmet helt opp sånn som jeg vil. Selvsagt noe vi må jobbe med, men foreløpig foretrekker jeg et senere startnr.

Vi fikk ihvertfall varmet godt opp, og Gøye kjentes fin ut, tiltross for været. Banen gikk supert den, siste hinder var lengdehinderet. Vet ikke helt om Gøye misforstod eller hva som hendte, men hun tråkket ihvertfall på de bakerste plankene. Akkurat da det skjedde, tenkte jeg bare, shit hva gjør jeg nå? Må jeg gjøre øvelsene om igjen eller hvordan dømmes dette? Jeg måtte ta en avgjørelse i en brøkdel av et sekund og valgte selvsagt feil ved å gå videre. Ja, ja sånt skjer, og fører feil håper jeg skal være mulig å gjøre noe med. Ihvertfall når det går på å rett og slett sette seg ennå bedre inn i reglene.

Resultatet ble da en disk, men foruten en skjev sitt, så var resten av banen perfekt :-). Vi får sette dette på kvoten for nybegynnere :-). Nye muligheter i Horten neste lørdag. Håper på litt bedre være da!

 

 

26128859684_c446267fc4_k