RL3 :-)

28 mai

Siden stevnet i Tobøl forrige helg ble avlyst, kastet vi oss med på dagens stevne i Fetsund.

Vi fikk et sent startnr, akkurat som jeg liker det :-).  Gøye kjentes fin ut på oppvarmingen og øvelsene satt fint. Første hinder var lengdehinderet som vi disket på i Maridalen, så jeg kjente jeg ble litt nervøs når jeg så det. Null problem sa Gøye :-). Det var to skilt med stå fra sitt, og hun stod, men hun stod som ei ku. Jeg kjenner at jeg blir litt stresset av sånne ting. Øvelsen er jo overhode ikke bra, men det er bra nok i rallylydighet og det sliter jeg litt med å tilpasse meg til 🙂

Kalte henne også litt sent inn på sitt og løp i fra, så jeg måtte løpe litt på stedet, men igjen så er det faktisk ok 🙂

Det er jo alltid spennende når premieutdelingen kommer. Selv om man tror at ting har gått greit, så kan det ha skjedd noe man ikke merket mens man gikk, og så har man plutselig disket.

Det er en stor lettelse når alle diskene endelig er ferdig opplest, og selvsagt ennå bedre når de kommer til førstepremieringene. Vi har jo opprykket, og vi hadde 2 førstepremieringer fra før, så jeg ville gjerne ha en til, slik at vi fikk plukket med oss en RL3 tittel før vi gikk videre til eliten.  Uansett så var dette siste gang vi stilte i klasse 3. Må jo begynne å forberede oss til NM 🙂

Vi avsluttet med stil. 198 poeng og vinner av klassen. 3. førstepremiering i boks og dermed RL3 tittel. I tillegg var det helt fantastiske premier. Vi fikk forsekk, en diger fruktkurv, ullteppe fra Canelana og et par Dog Walker sko 🙂

Rally 28. mai (1)

Rally 28. mai (2)

Legg igjen en kommentar